بهترين روش يادگيري زبان تركي استانبولي در منزل

۳ بازديد ۱ نظر

بهترين روش يادگيري زبان تركي استانبولي در منزل

b8_36hz.png

بهترين روش يادگيري زبان تركي استانبولي در منزل

بهترين روش يادگيري زبان تركي استانبولي در منزل

بهترين راه براي يادگيري زبان تركي استانبوليدر منزل اين است كه خود را در آن غوطه ور كنيد. ما به شما در اين كار كمك ميكنيم.در اين روش شما يك ليست طولاني از واژگان تركي استانبولي را حفظ نخواهيد كرد. شما فقط به زبان جديدتان مي شنويد، صحبت مي كنيد، مي خوانيد و مي نويسيد. به اين ترتيب، آماده مكالمات دنياي واقعي مي شويد.در اين مطلب از پروان آكادمي مي خواهيم راهنماي يادگيري زبان تركي استانبولي را به شما معرفي كنيم.

 

چرا زبان تركي ياد بگيريم؟

به تعداد افرادي كه زبان دوم را ياد مي گيرند، براي اين سوال پاسخ وجود دارد. آيا مي خواهيد از فيلم هاي Nuri Bilge Ceylan بدون زيرنويس لذت ببريد؟ آيا مي خواهيد بدون راهنما از مسير شكست خورده آناتولي خارج شويد؟ آيا در شرف ملاقات با همسر جديد ترك خود هستيد؟
آيا مي خواهيد شعر هر آهنگ Bar?? Manço را كه تا به حال ضبط كرده ايد ياد بگيريد؟ آيا مي خواهيد بتوانيد براي بهترين معاملات در بازار بزرگ استانبول چانه بزنيد؟ هيچ دليلي وجود ندارد، اما شما بايد دليل خود را پيدا كنيد. اين كار ضروري است زيرا به شما كمك مي كند با انگيزه و متمركز بمانيد. شما مي توانيد چيزهايي را كه به شما مربوط است حفظ كنيد و به آنها توجه بيشتري كنيد.
اگر مي خواهيد تركي ياد بگيريد تا در چشمه موج سواري كنيد، به خاطر سپردن لغات مربوط به تجهيزات اداري به شما انگيزه اي براي تلاش كردن نمي دهد. علاوه بر انتخاب واژگان و عبارات اصلي (1000 تا 3000 كلمه كه براي گفتار روزمره ضروري است) مي توانيد با يادگيري صحبت در مورد آنچه براي شما مهم است به تركي علاقه مند شويد.

 

بهترين روش يادگيري زبان تركي استانبولي در منزل

همه چيز در ذهن شماست

اگر مي‌خواهيد واقعاً تركي صحبت كنيد، بايد آماده اشتباه باشيد و از اشتباه كردن نترسيد. يادگيري به معناي انجام دادن، تلاش، شكست و تلاش مجدد است. آنچه يودا گفت را فراموش كنيد (علاوه بر اين، او حتي به سختي مي توانست به يك زبان صحبت كند). نكته كليدي براي دانستن نحوه صحبت كردن به تركي اين است كه صرفاً سعي كنيد تركي صحبت كنيد، مهم نيست كه در ابتدا چقدر احمقانه به نظر برسد.
اشتباه كردن دليلي براي دلسرد شدن نيست. مطالعات روانشناختي اخير در مورد نحوه يادگيري ما ساده ترين و مهم ترين نكته را به ما مي دهد: استراحت. اگر مي توانيد با درك نكردن فوري چيزها احساس راحتي كنيد، كنجكاوي و لذت بردن از اين فرآيند آسان تر است. مهم نيست كه چگونه يادگيري را انتخاب مي كنيد، قرار گرفتن در معرض مداوم و تمرين روزانه هميشه نتايجي را به همراه خواهد داشت.

 

بهترين روش يادگيري زبان تركي استانبولي در منزل

سخن آخر درباره بهترين روش يادگيري زبان تركي استانبولي در منزل

بهترين روش يادگيري زبان تركي استانبولي، قطعا براي هر فرد متفاوت است و نميتوان يك روش را به عنوان بهترين روش يادگيري پيشنهاد كرد. زبان تركي استانبولي ازنظر اساتيد زبان تركي يادگيري تركي براي زبان آموزان سريع صورت مي گيرد. اما گرفتن نتيجه مطلوب فقط و فقط به ميزان تلاش و رقبت آن فرد در يادگيري زبان تركي استانبولي بستگي دارد. ويژگي خوبي كه انسان دارد اين است كه اگر بخواهد كار غير ممكني را ممكن كند در كوتاه ترين زمان انجامش ميدهد و تنها چيزي كه براي رسيدن به مقصد نياز دارد اراده اي قوي ميباشد. پس براي يادگيري زبان، اول بايد اراده خود را قوي كنيد و سپس يادگيري را با برنامه ريزي هدفمند آغاز كنيد.
امروزه تعداد كثيري از مردم خود را نيازمند يادگيري زبان تركي ميدانند زيرا كشور تركيه طي چند سال اخير در حوزه شغلي افراد زيادي را به خود جذب كرده و به همين علت باعث ايجاد انگيزه براي بعضي از افراد شده است كه اين زبان شيرين را فرا بگيرند، اما از طرفي برخي از مشكلات مانع يادگيري آن ها ميشود. يكي از اين مشكلات، ترس از ياد نگرفتن است. و بحث تامين هزينه ها نيز سد ديگري براي افراد علاقه مند به يادگيري زبان تركي شده است و در آخر نبود آموزشگاه زبان مورد اعتماد مد نظر قرار ميگيرد كه در ادامه براي هريك راهكارهايي ارائه خواهيم كرد…

گام های یادگیری زبان ترکی (از کجا شروع کنیم و به چه ترتیب بخوانیم)

یادگیری یک زبان خارجه به‌صورت سلیس، تلاش و وقت زیادی را می‌طلبد بنابراین خود را با صبر و انگیزه تجهیز کنید تا برای این سفر آماده شوید! امیدواریم با یاری مکتب‌خونه بتوانید بهترین شروع را برای یادگیری زبان ترکی استانبولی داشته باشید.

برای یادگیری هر زبانی مراحلی در نظر گرفته می‌شود که با توجه به اثربخشی آن‌ها، به مرور به‌عنوان بهترین شیوه آموزش مورد استفاده قرار می‌گیرند. در دوره درس زبان ترکی مکتب خونه نیز تلاش شده است تا با به‌روز‌ترین و بهترین شیوه آموزش، قدم‌به‌قدم به سطوح بالاتر این زبان دست پیدا کرد. در ادامه، مراحل آموزش زبان ترکی استانبولی را با یک‌دیگر بررسی خواهیم کرد. اپلیکیشن ترکی استانبولی

گام اول یادگیری زبان ترکی استانبولی

در همان ابتدای کار کاغذ و خودکاری بردارید و هدف خود را بنویسید. این مهم‌­ترین مرحله است. چرا که بسته به هدفتان باید میزان زمانی که به یادگیری اختصاص می­‌دهید، متفاوت باشد. مثلا فردی که ترکی استانبولی را برای تحصیل و کار در کشورهای ترک زبان یاد می­‌گیرد نسبت به شخصی که برای مسافرت، تفریح و گردش به این کشور قصد یادگیری زبان را دارد بسیار نیازمند تمرین بیش­تری است. آموزش زبان ترکی استانبولی برای فارسی زبانان به ویژه به دلیل هم آوایی و وجود واژگان مشترک برای ایرانیان ترک زبان (ترک ایرانی) بسیار آسان­تر بوده و با سرعت بیش­تری انجام خواهد شد. آموزش زبان ترکی استانبولی

امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد