استفاده از خدمات تخليه چاه فاضلاب چه مزايايي دارد؟

۲ بازديد ۰ نظر

استفاده از خدمات تخليه چاه فاضلاب چه مزايايي دارد؟

 

اگر ظرفيت چاه فاضلاب شما پر شده است براي حل اين مشكل ضروري است كه از خدمات تخليه چاه فاضلاب استفاده كنيد. در صورتي كه چاه فاضلاب ساختمان به موقع تخليه نشود ممكن است چاه بازكني شرق تهران صدمات جبران ‌ناپذيري را به دنبال داشته باشد. تخليه چاه شمال تهران بنابراين توصيه مي شود اين كار در اولين فرصت انجام شود تا ساختمان و ساكنين آن از آسيب ‌هاي احتمالي در امان بمانند. تخليه چاه مزيت هاي گوناگوني را براي ساختمان و ساكنان آن به ارمغان مي‌ آورد كه در ادامه با هر يك از آنها آشنا خواهيد شد.

 

تخليه چاه

 

تخليه چاه مانع از ريزش چاه فاضلاب مي شود

 

اگر نسبت به تخليه به موقع چاه فاضلاب خود غفلت كنيد ممكن است چاه دچار ريزش شود. اما شايد از خود بپرسيد عدم تخليه به موقع چاه فاضلاب ساختمان چگونه مي ‌تواند باعث ريزش آن شود؟

 

در جواب بايد بدانيد فاضلابي كه در چاه وجود دارد چاه بازكني شرق تهران باعث تخريب ديواره هاي چاه مي شود. به همين دليل چاه فاضلاب بعد از گذشت يك مدت از بين رفته و به صورت ناگهاني دچار ريزش مي شود. نكته قابل توجه در اين رابطه آن است كه در برخي موارد ريزش چاه باعث تخريب ساختمان مي‌ شود.

 

با توجه به مواردي كه ذكر شد مشخص مي ‌گردد كه تخليه چاه تا چه اندازه جهت جلوگيري از ريزش چاه فاضلاب موثر است. به همين دليل اين موضوع نبايد ناديده گرفته شود بلكه مي بايست در زمان مناسب اقدام به تخليه چاه فاضلاب نمود.

 

تخليه كردن چاه جلوي سرريز شدن آن را مي ‌گيرد

 

يكي ديگر از مزاياي تخليه چاه آن است كه مانع از سرريز شدن چاه فاضلاب مي شود. در اين رابطه بايد بدانيد اگر چاه فاضلاب به موقع تخليه نگردد اين احتمال وجود خواهد داشت كه بعد از گذشت مدتي چاه پر شود.  چاه بازكن در چنين حالتي چاه به علت آن كه پر از فاضلاب شده است شروع به پس دادن فاضلاب مازاد از لوله هاي ورودي مي كند. در اين صورت شاهد بيرون ريختن فاضلاب ‌ها از لوله‌ هاي ساختمان خواهيم بود. براي آن كه از بروز چنين اتفاقاتي جلوگيري به عمل آيد بايد نسبت به تخليه چاه فاضلاب اقدام صورت گيرد.

 

تخليه چاه

 

خدمات تخليه چاه فاضلاب طول عمر آن را افزايش مي ‌دهد

 

جالب است بدانيد تخليه كردن چاه فاضلاب اثر مثبتي روي طول عمر آن هم دارد. در واقع اگر چاه در زمان مناسب تخليه شود طول عمر آن افزايش پيدا مي‌ كند. ناگفته نماند در صورتي كه يك چاه پر از فاضلاب باشد ديواره هايش با گذشت زمان شسته مي شوند و در نهايت چاه دچار ريزش خواهد شد. اين اتفاق تا جايي پيش خواهد رفت كه ديواره چاه فاضلاب به صورت كلي شسته مي شود و چاه به يك گودال با قطر زياد تبديل مي گردد.

 

خدمات تخليه چاه فاضلاب از بروز حوادث چاه و خرابي ساختمان جلوگيري مي كند

 

تخليه چاه را بايد در زمان مناسب انجام داد تا از بروز حوادث چاه جلوگيري به عمل آيد. همان طور كه پيش تر بيان شد تخليه نشدن به موقع چاه ممكن است باعث ريزش چاه فاضلاب شود. ريزش چاه و حوادث چاه كه به علت عدم تخليه آن اتفاق مي ‌افتد لطمات جاني و مالي بسياري را در پي دارد.

 

پر بودن فاضلاب همان طور كه امكان دارد باعث تخريب آنها شود ممكن است عاملي تهديدكننده براي ساختمان هم باشد. زماني كه نسبت به تخليه به موقع چاه بي توجهي مي شود بعد از گذشت چند سال چيزي از آن باقي نخواهد ماند. در اين صورت بايد هر لحظه انتظار ريزش چاه فاضلاب و همچنين خرابي كلي ساختمان را داشته باشيم. با بهره گيري از خدمات تخليه چاه فاضلاب مي توان از وقوع چنين اتفاقات ناخوشايندي پيشگيري كرد.

 

تخليه چاه

 

تخليه كردن چاه هزينه هاي ساختمان را كم مي ‌كند

 

حتما موافقيد كه در بسياري از مواقع هزينه كردن براي چيزي مانع از پرداخت هزينه ‌هاي اضافه براي آن در آينده مي‌ شود. اين موضوع در مورد خدمات تخليه چاه هم صدق مي كند.  لوله بازكن در واقع صرف هزينه براي تخليه كردن چاه فاضلاب يك نوع پيشگيري به حساب مي آيد. زماني كه چاه فاضلاب تخليه مي‌ شود در آينده نيازي به پرداخت هزينه هاي اضافه براي رفع مشكلات پيش آمده نخواهد بود.

 

در صورتي كه چاه فاضلاب پر شده و به موقع تخليه نگردد فاضلاب و رطوبت موجود در آن باعث تخريب ساختمان خواهد شد. اين اتفاق مالك ساختمان را ناچار مي كند تا هزينه هاي مازادي را براي رفع مشكلش پرداخت كند كه چندين برابر هزينه ‌هاي مربوط به تخليه چاه هستند.

 

از كجا بفهميم چاه فاضلاب نياز به تخليه دارد؟

 

سوالات مختلفي ممكن است در مورد خدمات چاه بازكني و تخليه كردن چاه براي بسياري از افراد از جمله شما ايجاد شود. يكي از سوالات متداول در اين رابطه آن است كه چگونه مي ‌توان از پر بودن چاه فاضلاب مطلع شد؟

 

زماني كه آب بالا مي زند يا فضولات و آب در توالت پس مي ‌زند نشان دهنده آن است كه چاه پر شده است. بالا زدن آب در آشپزخانه يا سيفون دستشويي هم مشخص مي كند كه چاه نياز به تخليه دارد. همچنين اگر مشاهده شود كه كف صابون و آب در كف شوي حمام بالا مي زند وقت آن است كه نسبت به تخليه چاه اقدام شود. بوي بدي كه از فاضلاب به مشام مي ‌رسد هم نياز به تخليه آن را اعلام مي كند.

 

ارائه خدمات تخليه چاه حتي در ايام تعطيل

 

اگر شما هم نياز به استفاده از خدمات تخليه چاه فاضلاب پيدا كرده ايد كافيست فورا با شركت ارائه دهنده ‌ اين خدمات تماس حاصل فرماييد از اين خدمات ميتوانيد حتي در ايام تعطيل و به صورت ?? ساعته با شركت تماس حاصل كرده و خدمات مورد نيازتان را به سرعت دريافت كنيد.

 

امكاناتي كه در حال حاضر براي ارائه خدمات چاه بازكني و لوله بازكني در دسترس متقاضيان قرار دارد نگراني هاي آنها در مورد تخليه چاه و رفع گرفتگي لوله ‌ها را از بين مي برد. پس چنانچه شما هم بابت پر شدن چاه فاضلاب و مشكلات ناشي از آن نگران هستيد به واسطه تماس با شركت تخيله چاه مي توانيد نيازتان را به نحوي مطلوب برطرف كنيد.

محتوا و عوامل موفقيت موتور جستجو

۱ بازديد ۰ نظر

محتوا و عوامل موفقيت موتور جستجو

هنگام فكر كردن به سئوي سايت، محتوا بايد اولويت اول شما باشد. محتواي با كيفيت نحوه تعامل، اطلاع رساني، حمايت و خوشحالي مخاطبان است. ايجاد محتواي معتبر و ارزشمند نيز براي ديده شدن موتورهاي جستجو بسيار مهم است. در واقع، به همين دليل است كه جدول تناوبي عوامل سئو با «عناصر» محتوا آغاز مي‌شود و اولين عنصر مربوط به كيفيت محتوا است.

چه مقاله هاي وبلاگ، صفحات محصول، يك صفحه درباره، توصيفات، ويديوها يا هر چيز ديگري كه براي مخاطبان خود ايجاد مي كنيد، درست كردن محتواي خود به اين معني است كه شما پايه اي براي پشتيباني از ساير تلاش هاي SEO خود داريد.

كيفيت

"فقط به اين فكر كنيد كه كاربران چه مي خواهند و فكر كنيد اگر جاي موتور جستجو بوديد، آيا از فرستادن كاربران به وب سايت خود احساس راحتي مي كرديد؟" Frédéric Dubut، مدير ارشد برنامه Bing مي گويد. "آيا احساس غرور مي كنيد كه براي آن وب سايت تضمين كنيد و آن را در رتبه اول براي يك پرس و جو قرار دهيد؟"

"اگر پاسخ "بله" است، در اينجاست كه بسياري از كارهاي فني تر و بهينه سازي موتور جستجو سنتي تر ممكن است وارد عمل شوند. اما، اگر پاسخ «خير» است، احتمالاً نشانه‌اي از اين است كه قبل از اينكه به چيزهاي فني فكر كنيد، بايد ارزش بيشتري براي كاربران ايجاد كنيد.

ارائه محتواي اساسي، مفيد و منحصر به فرد به كاربران چيزي است كه آنها را وادار مي كند تا در صفحات شما بمانند و باعث آشنايي و اعتماد شوند. اينكه چه چيزي كيفيت بالا را تشكيل مي دهد به ماهيت محتوا بستگي دارد و بر اساس نوع محتوا و صنعت متفاوت است.

دستورالعمل‌هاي ارزيابي كيفيت جستجوي Google (بخش 5.1) ويژگي‌هاي محتواي با كيفيت بالا را بر اساس نوع تجزيه مي‌كند:

محتواي اطلاعاتي بايد دقيق، جامع، اصلي و حرفه اي ارائه شود.

محتواي هنري بايد اصيل، منحصر به فرد و بيانگر درجه بالايي از مهارت باشد.

محتواي خبري بايد عميق، به خوبي استناد، دقيق و حاوي گزارش اصلي باشد.

برندهايي كه محتواي پول يا زندگي شما (YMYL) را ايجاد مي‌كنند بايد به اين استانداردها توجه ويژه داشته باشند زيرا الگوريتم‌هاي Google ممكن است به سيگنال‌هاي اعتبار، تخصص و قابليت اعتماد (E-A-T) اهميت بيشتري دهند.

محتوا سنگ بناي تلاش هاي سئوي شماست و جايي براي صرفه جويي نيست. ايجاد - و سرمايه گذاري در - يك استراتژي محتواي واضح براي موفقيت سئو شما بسيار مهم است زيرا تقريباً همه عوامل ديگر به كيفيت محتوا بستگي دارند.

براي آخرين اخبار و نكات مربوط به محتوا، بخش جستجوي موتور جستجو: محتوا و نوشتن را نشانك‌گذاري كنيد.

تحقيق

تحقيق در مورد كلمات كليدي (عباراتي كه مخاطبان هدف شما استفاده مي كنند) شايد مهمترين عامل طراحي سايت پس از ايجاد محتواي خوب باشد. اين به شما كمك مي كند محتوايي را توسعه دهيد كه به آنچه مردم در جستجوي آن هستند پاسخ دهد. تحقيقات كلمات كليدي همچنين مي تواند مزايايي فراتر از رتبه بندي براي آن پرس و جوها داشته باشد.

اريك انج، مدير سئوي قديمي و مدير كل شركت مشاوره Perfect Digital، مي‌گويد: «درك زباني كه مشتريان استفاده مي‌كنند فوق‌العاده مهم است، وقتي به شيوه‌اي كه آنها صحبت مي‌كنند، شما را بسيار مرتبط‌تر مي‌كند، و اين باعث نمي‌شود كه تغيير دادن. بنابراين، تحقيق در مورد كلمات كليدي براي من بسيار بسيار مهم است و شاخه هاي جديدي از آن وجود دارد كه در آن روشي كه شما ممكن است از تحقيقات كليدواژه استفاده كنيد ممكن است در حال تكامل باشد، اما نياز به آن نيست.

تحقيق كلمات كليدي مي‌تواند بينش‌هايي درباره ماهيت نقاط درد و نيازهاي مخاطبان شما - خواه ناوبري، اطلاعاتي يا تراكنشي - علايق آنها، ميزان علاقه (كه با حجم جستجو مشخص مي‌شود)، سطح رقابت براي آن سؤالات به شما ارائه دهد. و حتي قالبي كه آنها آن اطلاعات را ترجيح مي دهند.

هنگامي كه ارزيابي كرديد كدام كلمات كليدي قابل اجرا هستند، از آنها براي اطلاع رساني به توليد محتواي خود استفاده كنيد و آنها را در خود محتوا قرار دهيد تا مخاطبان شما شانس بيشتري براي يافتن شما در نتايج جستجو داشته باشند.

[نكته حرفه اي]

طبقه بندي كلمات كليدي را بر اساس هدفشان در نظر بگيريد: اطلاعاتي، معاملاتي، ناوبري يا محلي. كلمات كليدي بالقوه خود را با آنچه كه در حال حاضر در نتايج جستجو رتبه بندي مي شود ارجاع دهيد تا انواع نتايجي را كه Google براي نمايش هر درخواست انتخاب مي كند، مشاهده كنيد. ممكن است گوگل هدفي متفاوت از آنچه شما انتظار داريد به كلمه كليدي اختصاص دهد. به عنوان مثال، تايپ كردن "ساندويچ" بيشتر نتايج محلي ايجاد مي كند - بنابراين ممكن است براي رقابت براي آن كلمه كليدي به يك استراتژي محلي نياز باشد. درك اينكه گوگل چه نوع محتوايي را براي كلمات كليدي مختلفي كه در حال تحقيق هستيد نشان مي‌دهد، كمك مي‌كند تا مشخص شود كه چه نوع محتوايي بايد بسازيد و كدام يك از صفحات شما واجد شرايط رتبه‌بندي براي آن شرايط هستند.

 كلمات كليدي

بعد از اينكه در مورد كلمات كليدي مورد استفاده مخاطبان براي يافتن شما تحقيق كرديد، آن كلمات كليدي را در متن، زيرعنوان ها و عناوين خود بگنجانيد - اما نه به قيمت خوانايي يا ساير مواردي كه موتورهاي جستجو را بر خوانندگان اولويت مي دهد.

به بيان ساده، كلماتي را كه مي خواهيد صفحه شما پيدا شود در نظر بگيريد و به طور طبيعي از آنها استفاده كنيد.

بري شوارتز، سردبير اخبار جستجوگر لند موتور جستجو، با اشاره به تفاوت بين زبان مورد استفاده در پرس و جوهاي جستجو و محتوايي كه كاربران انتظار دارند پرس و جوهاي آنها ظاهر شود.

«من فكر مي‌كنم كه لازم نيست لزوماً به اين فكر كنيد كه سؤال چيست. بنابراين، براي مثال، من داستاني در مورد كنسول جستجوي گوگل نوشتم كه در آن اعلان‌هايي درباره حذف دستورالعمل noindex براي فايل robots.txt اضافه مي‌كرد.» شوارتز گفت. در زمان‌هاي قديم، احتمالاً خط موضوع اعلان كنسول جستجو را مستقيماً در عنوان قرار مي‌دادم، زيرا مردم آن خط متن را كپي و جايگذاري مي‌كنند و سعي مي‌كنند آن را جستجو كنند تا اطلاعات بيشتري پيدا كنند. . اكنون، گوگل در اين مورد بسيار ساده‌تر و هوشمندانه‌تر است و شما واقعاً لازم نيست نگران انجام دقيق تطابق كلمات كليدي در پرس و جو باشيد – گوگل بسيار هوشمندتر است كه آن را فراتر از آن گسترش دهد.

هميشه به خاطر داشته باشيد كه ابتدا براي كاربران مي نويسيد و موتورهاي جستجو در درك زبان طبيعي بسيار بهتر مي شوند. براي بهبود رتبه بندي خود، هر مفهومي از فرمول هاي "چگالي كلمات كليدي" را كنار بگذاريد.

طراوت

موتورهاي جستجو اطلاعات به موقع، به روز و «تازه» را دوست دارند.

اين بدان معنا نيست كه مي‌توانيد به‌روزرساني‌هاي جزئي در صفحات خود انجام دهيد، تاريخ انتشار را به‌روزرساني كنيد يا به طور مداوم صفحات جديد و كم‌كيفيت توليد كنيد تا تازگي را افزايش دهيد.

اگر كتابخانه اي از محتواي قديمي داريد، مي توانيد آن را به روز كنيد يا صفحات منسوخ و منقضي شده را بازنشسته كنيد. انجام اين كار سايت شما را براي بينندگان مفيدتر مي كند و همچنين به موتورهاي جستجو نشان مي دهد كه محتواي شما به خوبي نگهداري مي شود.

گوگل همچنين مدت‌هاست كه از آنچه Query Deserved Freshness (QDF) مي‌نامد به‌عنوان فاكتور رتبه‌بندي محتوا براي انواع خاصي از پرس‌و‌جوها استفاده كرده است. اگر يك عبارت جستجو ناگهاني محبوب شود - براي مثال "طوفان" زماني كه يك طوفان فعال وجود دارد - Google QDF را براي آن جستجوها اعمال مي كند و نتايج براي منعكس كردن داستان ها، اخبار و اطلاعات در مورد موضوع تغيير مي كند. اين براي قطعه هاي برجسته نيز صادق است.

ممكن است بتوانيد با ايجاد محتواي مربوط به روندهاي محبوب، رويدادها يا تعطيلات آتي و اخبار فوري، از افزايش تازگي براي افزايش ديد خود در صفحه نتايج استفاده كنيد. با اين حال، توجه داشته باشيد كه افزايش مرتبط با QDF ممكن است با گذشت زمان كاهش يابد و صفحه شما ممكن است در نتايج جستجو عميق‌تر شود.

[نكته حرفه اي]

پاسخگويي صريح به سوالات كاربران در صفحات شما ارزش فوق العاده اي دارد. اولاً، شما در حال ايجاد محتوايي هستيد كه به طور خاص طراحي شده است تا نيازهاي مخاطبان خود را برآورده كند. دوم، موتورهاي جستجو به طور فزاينده اي سعي مي كنند پاسخ هاي مستقيم را در نتايج جستجو نشان دهند. اگر به اندازه كافي به سؤالات پاسخ دهيد، ممكن است صفحه شما به عنوان يك قطعه برجسته نمايش داده شود يا به عنوان يك نتيجه جستجوي صوتي در «دستيار Google» برگردانده شود.

تحقيقات نشان مي‌دهد كه بيش از نيمي از جستجوهاي گوگل بدون كليك روي محتواي ديگر به پايان مي‌رسند و اين تا حدي به اين دليل است كه موتورهاي جستجو به دنبال جلب رضايت كاربران با حل كردن جستجوهاي آنها در صفحه نتايج هستند. برخي از اين پاسخ‌ها داراي مجوز هستند (همانطور كه در مورد اشعار موسيقي وجود دارد) و برخي مستقيماً از صفحات وب با پيوندي براي انتساب گرفته شده‌اند.

گاهي اوقات يك قطعه برجسته گنجانده مي شود، همانطور كه در اينجا وجود دارد.

بهينه‌سازي محتواي شما براي تكه‌هاي ويژه و پاسخ‌هاي مستقيم ممكن است ديد بيشتري نسبت به يك نتيجه جستجوي ارگانيك استاندارد داشته باشد، و انجام اين كار ممكن است شانس بازگرداندن آن به عنوان يك نتيجه جستجوي صوتي را افزايش دهد.

مشاور رايگان سئو سازماني سئو داخلي، مي‌گويد: «بعضي از مشتريان من گفته‌اند كه وقتي [نتايج غني] را دريافت مي‌كنند، كليك مي‌كنند. «من فكر مي‌كنم تفكر استراتژيكي وجود دارد كه بايد در مورد كلمات كليدي اعمال شود كه شما سعي مي‌كنيد آنها را براي قطعه‌هاي غني رتبه‌بندي كنيد تا مشخص كنيد، به نظر مي‌رسد كه من يك كليك دريافت خواهم كرد يا بايد روي چيز ديگري تمركز كنم. ؟"

بومن مي گويد: "گاهي اوقات، شما آن قطعه غني را مي خواهيد - آن جعبه در بالا - زيرا قصد آنها هرچه باشد، بايد عميق تر شوند." اما گاهي اوقات، هدف يك كاربر اين است كه يك پاسخ سريع دريافت كند و گوگل را ترك كند. اگر هدف اين باشد، ممكن است پرس و جو چندان عالي نباشد.»

تصميم براي خدمات سئو سايت در محتوايي كه مي تواند به پاسخ در صفحه نتايج جستجو تبديل شود، بايد بر اساس معناي افزايش ديد براي برند شما تعيين شود. اگر به دنبال افزايش آگاهي از برند هستيد، اين سرمايه گذاري ممكن است موجه باشد. اگر به دنبال افزايش ترافيك هستيد، بايد ارزيابي كنيد كه آيا كاربران پس از مشاهده پاسخ، احتمالاً روي آن كليك مي كنند يا خير.

عمق

بري شوارتز، ويراستار اخبار Search Engine Land، توصيه مي‌كند: «محتواي سايت شما بايد به اندازه‌اي عميق باشد كه به سؤال كاربر به شيوه‌اي «قابل توجه، كامل يا جامع» پاسخ دهد، همانطور كه در پست مشاوره به‌روزرساني اصلي Google مي‌گويد.

"آيا "تحليل روشنگر يا اطلاعات جالبي را ارائه مي دهيد كه فراتر از واضح است؟" آيا حاوي اطلاعات اصلي است؟ آيا اين اطلاعات تحقيق شده و واقعي است؟ شما مي خواهيد مطمئن شويد كه محتواي شما در مقايسه با ساير صفحات در نتايج جستجو، ارزش قابل توجهي دارد، زيرا اين دقيقاً همان نوع محتوايي است كه Google مي خواهد در بالاي نتايج خود قرار دهد.

بخش دشوار اين است كه بفهميد محتواي شما چقدر بايد كامل باشد. همانطور كه در بالا ذكر شد، شما مي خواهيد ارزش بيشتري نسبت به رقباي خود ارائه دهيد، اما اين لزوماً به اين معني نيست كه بايد كلمات بيشتري را براي دستيابي به تعداد كلمات دلخواه به كار ببريد. برخي پرسش‌ها، مانند «سريع‌ترين پستاندار خشكي چيست»، پاسخ نسبتاً ساده‌اي دارند، زيرا سؤالات ديگري مانند «چرا يوزپلنگ سريع‌ترين است» ممكن است توضيح عميق‌تري را طلب كند. هنگام تصميم گيري در مورد عمق شيرجه، پرس و جو، ترجيحات مخاطبان و پيشنهادات رقيب خود را در نظر بگيريد.

 چند رسانه اي

متن پايه اي است كه اينترنت بر روي آن ساخته شده است، اما اين بدان معنا نيست كه به طور جهاني بهترين رسانه براي محتواي شماست. فرمت‌هاي ديگر نيز مي‌توانند نمايانگر بيشتري را در نتايج جستجو ارائه دهند. استفاده از تصاوير، ويدئو، صدا يا فرمت هاي ديگر را در نظر بگيريد كه براي مخاطبان شما جذاب باشد و برند شما را از رقبا متمايز كند.

بعد از اينكه بر روي قالبي كه براي كاربرانتان بهترين است، تصميم گرفتيد، چند رسانه اي خود و همچنين صفحاتي را كه آن را در آن جاسازي كرده ايد بهينه كنيد تا قابل كشف تر شود. يكي از راه‌هاي انجام اين كار استفاده از يك شبكه تحويل محتوا (CDN) براي ارائه خدمات چندرسانه‌اي و برداشتن مقداري از بار سرورهاي شما است. اين مي تواند زمان بارگذاري را كاهش دهد، كه براي سرعت سايت و تجربه كاربري شما عالي است.

با هر فرمتي كه انتخاب مي كنيد، همچنان مي خواهيد از متن توصيفي براي تكميل محتواي خود استفاده كنيد و زمينه را براي موتورهاي جستجو و كاربران به طور يكسان فراهم كنيد. اگر ويديو يا پادكست است، مي‌توانيد رونوشت اضافه كنيد. اگر تصوير است، از متن جايگزين و زيرنويس استفاده كنيد. همچنين مي‌توانيد چند رسانه‌اي خود را با داده‌هاي ساختاريافته علامت‌گذاري كنيد تا شانس بازگرداندن آن‌ها به عنوان يك نتيجه غني را افزايش دهيد.